Det bliver ofte fremhævet, at når man starter virksomhed, er det vigtigt at visionerne i orden. Du skal klart og tydeligt kunne kommunikere dine budskaber, dine strategier, din berettigelse og dine værdier til kunder og investorer. Samtidig skal et godt produkt skabes, videreudvikles og perfektioneres. Der er så mange områder der skal skærpes og som kræver konstant og udelte opmærksomhed, så lad nu nogle andre stå for telefonerne.

Store fordele ved ekstern kundeservice

I små – og mellemstore virksomheder er der et stort pres på at få alt til at gå op i en højere enhed. Det kræver at ens bedste medarbejdere fokuserer på deres kernekompetencer, og det primære fokus er naturligvis produktet. Grunden til at det kan være smartere og billigere at hyre en virksomhed som tilbyder telefonpasning er at det kræver oplæring og det har høje omkostninger at have sin egen kundeserviceafdeling, det kræver jobsamtaler og kontraktforhandlinger og meget mere som kan tage fokus fra det primære formål med virksomheden. Med en ekstern kundeservice behøver man ikke at bekymre sig om alt det. Man betaler for en service, og har en fast og gennemskuelig udgiftspost. Da udbydere af ekstern kundeservice servicerer flere virksomheder på samme tid, kan de derfor tilbyde en pris som er konkurrencedygtig, og din virksomhed slipper for en bekymring.

Alt i en pakkeløsning

Hos et professionelt callcenter fokuserer de på et meget højt niveau af både kundeservice, men tilbyder også omstillings service og beskedservice. At have en kvalitetsbevidst, pålidelig og serviceminded virksomhed som City Call Center tilknyttet, giver kunderne et indtryk af, at jeres virksomhed er professionel og yder god service, og god kundeservice smitter af på kundernes indtryk af virksomheden som helhed.

Fokuser på jeres virksomhed, så fokuserer jeres kundeservicevirksomhed på deres

Det handler netop om, ikke at have for mange bolde i luften de steder, hvor man ikke har kompetencerne. Derfor skal jeres virksomhed fokuserer på jeres kernekompetencer, og lade et eksternt bureau håndtere jeres kundeservice – for det er deres kernekompetence. På den måde gør i hinandens virksomheder stærkere når man slår to kernekompetencer sammen og får det bedste fra begge verdener. En ekstern kundeservicevirksomhed  tilbyder fuldt uddannede medarbejdere, som er klar til at opfylde jeres krav, og det er et rigtig godt tilbud til små – og mellemstore virksomheder.

Det første møde med jeres virksomhed

For virksomheder er kundeservice en stensikker vinder når det bliver gjort rigtigt. Det er en af de ting, som kunder nævner på vigtige sider som Trustpilot, og man kan virkelig vinde point og hjerte hos kunderne, når éns service sidder i skabet – Det ligger nærmest i navnet!

Det er ansigtet udadtil, og det er det første som kunderne husker i mødet med jeres virksomhed, og derfor er det naturligvis vigtigt at det bliver gjort ordentligt.

Så bliv med at udvikle jeres produkt, og sørg samtidig for, at jeres telefoner bliver besvaret af professionelle. Så giver det ro til både jer og jeres kunder.