Global kampagne skal omfavne en hel generation af kreatører, der er med til at forme fremtiden.
Logitech For Creators – en brandudvidelse af Logitech, der er dedikeret til at give alle kreatører og indholdsskabere mulighed for at forfølge deres lidenskab – annoncerer nu projektet “Together We Create”: En ny platform, som sigter mod at forme fremtiden i samarbejde med kreatører.
“Together We Create” hører sammen med Logitechs globale brandkampagne DEFY LOGIC, som hylder alle dem, der trodser logikken, når de arbejder, skaber og leger – i al deres mangfoldighed.
Denne integrerede kampagne, som kører på tværs af flere kanaler, vil komme til live på digitale, sociale og IRL medier verden over. Og kampagnen skydes afsted med en hymnevideo.
“Together We Create” er en kollektiv opfordring til at forme den måde vi kan skabe sammen i fremtiden,” siger Erin Chin, Chief Marketing Officer hos Logitech For Creators.
“Logitech har de værktøjer, der skal til for at hjælpe kreatører med at skabe. Derudover handler det også om at fejre kreatører, samle et fællesskab, der løfter både kommende og professionelle indholdsskabere, og lægge grundstenene til en mere forskelligartet og inkluderende fremtid. Vi laver værktøjerne, kreatørerne ændrer verden”, fortsætter hun.
Mens det er blevet mere tilgængeligt end nogensinde før at skabe sit eget indhold, har kreatører stadig brug for de rigtige værktøjer og den rette støtte for at skabe vellykket og godt indhold. “Together We Create” ønsker fortsat at sætte kreatørerne i centrum og Logitech som brand er fortsat drevet af troen på, at alle creators har det ekstraordinære potentiale der skal til, for at forme kultur.
For at illustrere visionen bag Logitech for Creators’ “Together We Create”-kampagne, indeholder hymnevideoen kreatører fra forskellige kreative områder, sociale platforme og nationaliteter, som alle er forbundet via deres store passion for at skabe. Videoen indeholder bl.a. singer-songwriter Chloé Stafler, spilstreamer Friskk, koreografen JaQuel Knight, social media-stjerne og iværksætter Josh Richards, gamer på eliteplan King Jae, popkultur- og anime-entusiast Tatted Poodle og instrumentalisten Pastel.
Alle disse kreatører er en del af det nye Logitech Creator Society, et globalt fællesskab af udvalgte kreatører, som vil samarbejde med Logitech For Creators i rollen som brandets partnere og stemmer indenfor feltet. Disse ambassadører vil samarbejde med Logitech om at løfte og inspirere hinanden ved at sætte fokus på, hvorfor de selv elsker at skabe. De vil også være med til at udvikle nye initiativer, der kan imødekomme kreatørers behov indenfor udstyr, professionel udvikling og mental sundhed.
“Individuelt er vi dråber, men sammen er vi et hav! At skabe sammen betyder, at vi lærer og vokser med hinandens viden, arbejder hen imod fælles mål og driver innovation”, siger Friskk.
“Det mest spændende ved dette samarbejde er, at vi kan skabe et fælles rum for skabere, der ligner og minder om mig, og som deler lignende værdier. At påvirke, opmuntre og inspirere den næste generation af kunstnere og kreatører er noget, jeg brænder dybt for, og jeg er begejstret for at være i et partnerskab, der er rettet mod at lære af i går for at skabe en bedre morgendag for os alle”, udtaler Knight.