Der er meget at holde styr på, når man skal planlægge og administrere arrangementer. Nordjyske NemTilmeld gør denne proces lettere.

NemTilmeld er et online tilmeldingssystem, som gør det nemt og overskueligt at afholde arrangementer. Det kan være kundearrangementer, kurser, konferencer eller firmaets julefrokost, sommerfest eller DHL Stafet.

Den nordjyske virksomhed vil gerne have sit budskab frem til mødeplanlæggeren, som sidder og håndterer arrangementer manuelt i et regneark.

Hvad er budskabet så?
I 2011 fik vennerne Jeppe og Thomas fra Frederikshavn ideen til NemTilmeld. Grundtanken og målet var at gøre det nemmere at modtage tilmeldinger til sine arrangementer. I dag er status som start-up virksomhed skiftet ud en placering som en etableret spiller i branchen med forestående planer om en international lancering af virksomhedens tilmeldingssystem.

Buskabet er så klart som Limfjordens blå vand – det skal være nemt at modtage tilmeldinger til sine arrangementer, og det hjælper NemTilmeld dig med.

”Vi vil hjælpe mødeplanlæggeren gennem hele tilmeldingsprocessen – fra start til slut. Vi automatiserer opgaver, som mange i dag udfører manuelt. Det giver ro og overskud og frigiver samtidig ressourcer til andre opgaver”, fortæller Thomas Kjærgaard, direktør i NemTilmeld.

Målgruppen er især sekretærer, koordinatorer og andre, som i dag modtager tilmeldinger til deres arrangementer via mail eller telefon, hvorefter de indtaster oplysninger i Excel eller andre databaser. Denne tilgang er tidskrævende og indeholder en markant risiko for fejl.

Forestil dig et årsmøde med 100 deltagere, som skal deltage i forskellige workshops, spise og overnatte. Det bliver hurtigt kompleks, og registrering af alle disse informationer stjæler tid fra planlægning og udførelse af selve arrangementet.

Her giver et tilmeldingssystem som NemTilmeld mening. Både for mødeplanlæggeren, som sparer tid og ressourcer, men også fordi NemTilmeld bidrager til en god og professional oplevelse for dem, som tilmelder sig.

Fremtiden ser lyst ud
NemTilmeld oplever i øjeblikket succes via stigende interesse for produktet, samarbejdsaftaler med interessante partnere og tilvækst i medarbejderantallet til 9 i skrivende stund. Den fortsatte vækst bygger på en mission, som er tro mod den oprindelige ide, som affødte NemTilmeld.

Målet er at udvikle NemTilmeld med fortsat fokus på det ”nemme”. Tilmeldingssystemet skal være virksomhedens primære reklamesøjle, så målsætningen om at være det naturlige valg for mødeplanlæggerne bliver indfriet.

Tilfredse og loyale kunder er ligeledes et pejlemærke i NemTilmelds kultur. Her er fokus især på at levere mere end blot et stykke software. Thomas Kjærgaard uddyber:

Kunderne skal opleve, at vi hjælper dem med mere end blot at bruge vores produkt. Vi forpligter os til og ønsker at gøre mere for vores kunder end blot at gøre tilmeldingen til deres arrangementer nemmere.

Vi vil genre hjælpe dem til at holde endnu bedre arrangementer. Denne tilgang bunder i tanken om, at vi gerne vil skabe ”det lille ekstra” eller tilføre værdi for vores kunder, som de ikke forventer. Vi tror på, at det giver loyale kunder og skaber stærke relationer mellem os og vores kunder.

Hvis du tænker, at NemTilmeld kan gøre din hverdag lettere, har du mulighed for at prøve tilmeldingssystemet gratis til et arrangement. Læs mere på www.nemtilmeld.dk.