Virker det lidt omstændeligt, at al kontakten med kunder foregår via forskellige kanaler, der ikke på nogen måde er forbundet med hinanden? Det kan i hvert fald give praktiske udfordringer til dagligt, bl.a. fordi ansatte i kundeservice skal veksle mellem forskellige systemer og sider for at kunne svare på kunders henvendelser. Men er der en løsning, der samler alt ét sted? Ja, fx kan du bruge Puzzel.
Saml al kontakten med kunder i ét system
For Puzzel er en kontaktcenterløsning, der kan bruges til at besvare henvendelser fra kunder ad flere kanaler, uden en ansat skal til at hive fx en softphone eller en SMS-gateway frem, der eksisterer som selvstændige programmer, der ikke snakker sammen med hinanden eller noget andet end kundens telefon. Med Puzzel kan du ringe, sende SMS’er, chatte, maile og også svare folk over sociale medier.
Alt dette fra ét system. Puzzel er skalerbar og kan løbende integreres med nye teknologier.
Ledere kan få indsigt i ansattes performance
Ønsker du at få indsigt i ansattes performance over Puzzel, så kan du få en Puzzel-integration til et system som IntraManager Board. Board kan nemlig visualisere data fra centret i et dashboard, så ledere får indsigt i kundetilfredshed og kan se, hvordan enkelte ansatte præsterer. Med sådan en integration bliver det let at finde ud af, hvor der er mulighed for at optimere i kontakt med kunder.
Kom i gang med at bruge en Puzzel-integration
Så for at opsummere er øget bekvemmelighed for ansatte en klar fordel ved at få Puzzel. Og at ledere kan få indblik i, hvor effektivt kundeservice formår at løfte sin opgave, er en klar fordel ved at få en Puzzel-integration til IntraManager Board. Er du usikker på, hvordan du lige kommer i gang med at bruge sådan et system? Opsætning kan du nemt få styr på ved at snakke med IntraManager.