Verizon Business lancerer nu BlueJeans Studio, som er en ny alt-i-en-platform for produktion og livestreaming, der giver content-skabere mulighed for let og overkommeligt at skabe livestreams i professionel kvalitet med blot få klik. Med en blanding af videofeeds, tilpasset branding og suveræne streaming-funktioner kan brands producere indhold i tv-kvalitet, der hjælper med at drive publikumsengagement og løfter enhver virtuel eventoplevelse.

“Virtuelle events er blevet en integreret del af enhver forretningsstrategi, uanset om det gælder individuelle aktører, der ønsker at opbygge brandsynlighed, eller for team i virksomheder, der arbejder med kommunikation, træning eller lead-generering. Kombinationen af Studios premium produktionsservices med vores førende event-supportteam betyder, at BlueJeans Events er den optimale løsning for brands i alle størrelser, som virkelig ønsker at imponere deres publikum med virtuelle events,” siger Chris Lewter, VP og GM, BlueJeans by Verizon.

COVID-19-pandemien gav et stort løft til den kreative økonomi. Over 50 millioner mennesker verden over nu betragter sig selv som indholds-skabere og som en del af den økonomi, ifølge SignalFire. Men ikke alle har de nødvendige ressourcer og værktøjer til at konkurrere på nutidens overfyldte markedsplads. Det helt nye BlueJeans Studio bringer kraftfulde produktionsværktøjer til BlueJeans Events, hvilket giver virksomheder og individuelle aktører – sociale influencers, producenter, reportere og marketingfolk – magten til at producere fantastiske virtuelle events og livestreams i professionel kvalitet, uden at det kræver produktions- eller teknisk erfaring. Fra Studio- dashboardet kan man nemt skabe events på tv-produktionsniveau, der engagerer og imponerer publikum, mens de hjælper med at løfte deres brand og udvide deres reach.

“Som brancheleder inden for motorsport er Penske Entertainment (ejer af INDYCAR SERIES og Indianapolis Motor Speedway) og Team Penske altid på udkig efter måder at innovere og skabe succes gennem vores virksomhedssponsorater. BlueJeans har været en afgørende teknologisk partner for os, som giver os mulighed for at samarbejde på tværs og kortlægge en klar strategi for virtuelle events. Ved at bruge BlueJeans-platformen til at producere de første virtuelle møder for kørere om lørdagen før Indy500-løbet, og ved at bruge BlueJeans til at skabe et succesfuldt Partner Summit, kunne vi styrke vores relationer med både partnere og fans. Vi ser frem til at se, hvordan platformen udvikler sig yderligere, så vi kan levere endnu bedre oplevelser og engagement i de kommende år,” siger Jonathan Gibson, Penske Corporation, Executive Vice Præsident for Marketing og Business Development.

De, der ønsker at maksimere deres reach, kan livestreame til Facebook, YouTube, Twitter, Twitch, RTMP-destinationer og andre streamingplatforme samtidigt og/eller integrere livestreamen eller den forudindspillede event på et websted. Til hybridevents, webinarer og virtuelle træninger, on-air-interviews, udsendelser, all-hands møder i virksomheder, influencer-events osv. er BlueJeans Studio den førende platform til at engagere publikum. Nøglefunktioner i BlueJeans Studio inkluderer:

  • Ingen teknisk integration: BlueJeans Studio er webbaseret og indbygget i Events-platformen for at gøre det muligt for enhver at være vært og at administrere samt skabe fantastiske events uden teknisk eller AV-support.
  • Brugervenlighed: Ingen ekspertise er påkrævet. Med få klik kan enhver skabe smukke og engagerende videostreams.
  • Omkostningseffektiv: Brands kan spare meget i forhold til at ansætte produktions- og AV-support til at forbedre det visuelle udtryk ved alle events. Abonnements-typer begynder ved 42 USD pr. måned.
  • Alt-i-én begivenhedsplatform: Send invitationer, sikre begivenheden, få analyser efter begivenheder, og spar ubegrænsede optagelsestimer.
  • Høj videokvalitet: Billedkvaliteten på 1080p løfter event og brand.
  • Highlight oplægsholdere: Få en kapacitet på op til 150 oplægsholdere – flere end på nogen anden eventplatform.
  • Vært for et ubegrænset antal events: Månedlige og årlige abonnementer giver brugerne mulighed for at være vært for så mange begivenheder, som det er nødvendigt, i stedet for at betale pr. begivenhed.

Uden behov for produktions- eller AV-ekspertise til at skabe livestreams eller videoer i professionel kvalitet i 1080p tilfører Med BlueJeans Studio for de nuværende BlueJeans Event-brugere værktøjer, som gør det muligt at engagere publikum med chat, Q&A og afstemninger i realtid og til at fremhæve kommentarer og reaktioner fra publikum på skærmen. Producere kan også dele uploadede videoer, billeder og skærmdelinger under udsendelser. Til lukkede arrangementer kan producenter udnytte BlueJeans Events registreringsfunktioner.

Desuden skaber mulighederne for at tilføje flere oplægsholdere på skærmen med et enkelt klik og for at ændre skærmlayoutet et mere poleret event-look, der minder om tv-produktionskvalitet. Brugere kan styrke deres brand yderligere ved at bruge personlige logoer, baggrund og farver, ticker-bannere, navnekort, nedre tredjedel overlejringer og mere for at skabe engagerende og buzzworthy indhold, der kan optages, redigeres og deles igen og igen.

BlueJeans Studio lanceres som en inkluderet funktion i BlueJeans Events, og BlueJeans Studio vil snart være tilgængeligt uden ekstra omkostninger for et Events-abonnement.

Livestreaming, virtuelle og hybride begivenheder er kommet for at blive – lær mere om, hvordan du giver dem nyt liv med BlueJeans Studio og tilmelder dig en preview.

 

Læs den originale engelsksprogede pressemeddelelse, som dette resumé er et vejledende dansk sammendrag af: https://www.verizon.com/about/news/verizon-business-bluejeans-studio-creator-economy